Onderwerp: wat vind jij?
Enkele bericht bekijken
Oud 3 April 2003, 12:00   #21
.lotte
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
Ik zelf heb niet echt problemen met de 2e fase. Ik bedoel je krijgt wel meer praktische opdrachten en werkstukken enzo.. maar daar heb je dus ruim de tijd voor. Ja en als je dan nix gaat doen.. eigen schuld.
(..)
Maar ik vind wel dat de leraren meer steun mogen geven met HOE je alles kan doen, zodat je het ook echt zelf kan doen. Want alleen de opdrachten uitdelen en zeggen 'dan en dan moet ut af zijn.. zie maar wanneer jullie er iets aan doen' is wel erg makkelijk.
mee eens, dr zijn van die leraren die te ver doorschieten in hun tweede-fase gedrag, zo van, dit hoofdstuk moet af, hier liggen antwoorden, zie maar. Iedereen schrijft de antwoorden natuurlijk over en snappen er op het proefwerk geen reet van. En dan krijg jij de schuld en niet de leraar :S beetje krom af en toe.
Ik heb er ook niet echt problemen mee, ik doe nog steeds alles op het laatste moment, niet echt de goede methode maar ja, als je dan toch nog en rapport met 7-ens en 8-en haalt.. waarom zou ik dan iets gaan doen?
En hierboven werd ook iets geschreven over de nutteloze vakken en ckv2 en 3 enzo. Tja, wat ik dus echt een nutteloos 2e fase vak vind is ANW, de natuurmensen hebben t al en de maatschappij mensen willen het niet en dat het goed is voor mn algemene ontwikkeling.. .who cares???
Met ckv heb ik op zich geen moeite, ckv2 wordt hier op school nogal afgezeken, de stof is saai enzo. Dat vind ik dus niet, tot grote verbazing van mijn klasgenotne EN we hebben een heele leuke lerares
Of de tweede fase steun biedt op het hbo en de universiteit moet ik nog uitvinden, ik denk t niet, want daar likt het je neit met alles op het laatste monent denk ik.....
  Met citaat antwoorden