uhm effe tege die ene mafkees... ik sta er wel heel erg slecht voor, als ik me examen wel mocht doen, dan zou ik allemaal negens moeten halen en dat is haast onmogelijk...en dat afdelingshoofd kan me wel uitsluiten van examen, want als ik het examen wel zou doen, zou het toch niks meer uitmaken...
Uhm nogal vaag verhaal waarom ik zo depressief ben...(soms, want ben denk manisch depressief ofzo,omdat ik tijden heb dat ik onwijs vrolijk ben en later opeens alles somber in zie en alles negatief en het nie meer zie zitte...)
Omdat ik altijd zo vet verlegen/stil ben en geen zelfvertrouwen en altijd negatief over alles denk en altijd al me gevoelens opkrop en altijd alles tegen zit en vaak ook thuis ruzie is enz enz, wordt ik af en toe zo gek van mezelf omdat ik mezelf niet begrijp waarom ik zo ben zoals ik ben, ik wil wel veel zeggen,maar de woorden komen dr gewoon niet uit ofzoiets vaags, is niet altijd zo maar meestal...daarom denk ik dus vaak alles negatief en somber enzo, ken t nie echt goed uitleggen, en doordat ik me vaak zo kut voel, heb ik ook nooit zin om te leren en blijf ik dus zitten,want ik kan makkelijk havo als ik me best doe, maar ja, alles je nie lekker in je vel zit, lukt school ook nie best he