Enkele bericht bekijken
Oud 3 April 2003, 20:36   #35
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Freaky Maus
Homo's zijn geen fouten van moeder natuur. Dat is gewoon een domme uitdrukking.
gezien de constructieve opbouw achter de bewering, is het zo dom nog niet...

Citaat:
Maar ik vind dat je ze niet de grond in hoeft te trappen als foutjes, mislukkingkje, of een ander vernederend woord.
het gaat er niet om hun te vernederen, maar om wat sommige misschien wel als vormfout van de natuur zien... Zo vinden sommige mensen "mensen" een natuurfout (odmat wij alles kapot maken)...

Citaat:

Zij zijn hetzelfde als een "normaal" met alleen met een ander gevoel, net zoals een christen heilig gelooft in de heer.

gevoel en geloof is niet hetzelfde, dus die vergelijking gaat niet op. Daarbij zijn ze neit hetzelfde, maar verschillen ze in seksuele geaardheid... Het verschil is er (wat je zelf ook aangeeft)

Citaat:

Wat ik, als voorbeeld, weer belachelijk vind omdat ik uitga van een wetenschappelijk oogpunt. Zo gaat meneer/mevrouw van de bovenstaande uitspraak ook uit van zijn/haar uitgangspunt en noemt ze dus foutjes. Hoe je gevoelens voor je zelf en geef goed beargumenteerd commentaar.
Anders zou jij(de persoon met de uitspraak) ook een foutje zijn, omdat jij je gevoelens niet kan beheersen. Zo zouden veel mensen foutjes zijn. Denk daar maar eens aan.
Zo zijn homo's ook geen foutjes van de natuur, maar gewoon mensen met een ander gevoel waarover geen nuttig relatief standpunt in te nemen valt omdat dit gaat over "smaak".
De gevoelens van mijn ouders (heteroseksuelen) zijn natuurlijk, omdat het strookt met het 'voortplanten'... dus ik ben in dat opzicht geen fout. In dat opzicht zijn homoseksuelen ook geen fout.... Je vergelijkt appels met peren.

P.s. Ik ben jongen/man/meneer
  Met citaat antwoorden