Enkele bericht bekijken
Oud 3 April 2003, 21:42   #22
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by L_angeldc
veel mensen hier zijn tegen drugs maar ook tegen alle drugs of alleen echt de hard drugs?

en je kan der heel ver in gaan met sxe zijn.. sommigen gaan daar te ver in vind ik. ze ontzeggen zichzelf zoveel dingen, omdat het slecht zou zijn, zouden ze nie zoiets hebben van 'ik wil ook wel eens weten hoe da is' ofzo?
ik ben ook sxe, en weet ook dondersgoed hoe het is om te drinken, heel veel te drinken, te kotsen van drank, voor je deur in slaap te vallen, katers te hebben, stoned te zijn, lachkicks te hebben. Maar om eerlijk te zijn heb ik daar nooit echt lol in gehad, ik voelde altijd soort van ''spijt'' achteraf...

maar goed
om op de vraag in te gaan.
Ik zou NOOIT een vriendin nemen die rookt, daar ik roken echt vind getuigen van een zwakke persoonlijkheid, roken gaat bij een groot percentage uit gewoonte of verslaving, verder vind ik eht stinken, ik val hier gewoon echt niet op en knap er compleet op af als ik het te laat doorheb.
Drinken en andere drugs, ik weet het niet, ik denk dat drinken wel ok is, tot ze raar ervan gaat reageren. Drugs denk ik dat ik helemaal niet tof vind. Ik heb mn vriendin gezegd dat ik haar natuurlijk geen dingen kan verbieden, maar dat als zij zonodig aan de drugs wil, ze dat alsjeblieft niet aan mij wil vertellen, of mij in zo'n toestand onder ogen wil komen.
ik wil een gezonde vriendin....
maar het is zoo moeilijk om het andere mensen niet op te leggen...