Citaat:
Originally posted by theo tank
Ik ben het wel met Mark eens dat veel potjes 'standaard' worden afgewerkt, en voor de rest is er toch weinig lol te beleven in de stadions want door allerlei strenge regelingen komen er nog hooduit 600 uitsupporters die ergens verstopt zitten in een vissenkom hoog in het stadion ofzow.
Maar 12 clubs of 18 ik denk dat het niet veel zal uitmaken, en om tegen nou elke 4 keer per jaar te spelen
Als je ook de schotse competitie als voorbeeld neemt, daar regeren ook maar 2 team de hele competitie dus zoveel leuker is het daar niet.
Om het leuker te maken moeten er gewoon uitvakken met de grootte van 10-tot-20% van de totale stadioncapaciteit, iedereen vrijvervoer, en al die achterlijke uitkaarten afschaffen. Dan komt er vanzelf ook een(vocale) strijd op de tribunes die overslaat na het veld
|
precies ik ben het volkomen met tankie eens. misschien kunnen we een keertje samen een biertje doen. maar kijk nou naar pisvee ajax. gvd het is 18 graden buiten en je ziet van 10 uur sochtends tot 18uur geen straaltje zon. allemaal door die tyfuscombi. en dan zit je in het uitvak heb je zo een teringpaal voor je harses, kan je niet eens de andere goal zien. maar om even to the point te komen als ajax thuis speelt tegen zwolle, fnooit 2, dan zit ik daar echt een beetje verplicht hoor. uit is nog wel lachen. maar stel nou dat je vaker ajax-fnortd hebt, dan is het toch veel interesaantter.