Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2003, 13:12   #42
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Nah ik zaal hier ook nog eens reageren.

Ik zie dit als iets objectiefs..ik was er zelf niet bij, ik heb er niks mee te maken, i kweet dat dit fout is, maar Rick heb alleen gefilmd. Meer niet. Dus ik denk dat hoogstens die jongen die op die auto is gaan staan, de politie misschien voor zijn deur kan verwachten. En bovendien..een opmerking van Brendovic: Geloof mij de politie heb ut veel te druk voor dit soort dingen.

Quote van Mandy:

vraag ik me toch af waarom jullie je dr zo druk om maken...hij vind het stoer nou ja stoer hoor laat hem lekker in die waan. en als je het echt meent van de politie doe het dan gewoon en ga niet zeggen ik doe het is ga het aangeven en onder tussen het toch niet doen...

Mjah..zoals zij het beschrijft, zo denk ik er ook wel een beetje over. Laat die vriend lekker..als hij dat leuk vin, dan moet ie dat doen. Nogmaals ik vin niet dat Rick voor iets beschuldigd kan worden, want hij was niet degene die op die auto heb lopen beuken, maar wel die gast die daarbij was. Dus ik denk niet dat de politie hier veel mee zal doen.

MAar ik vin sommigen van jullie echt schijnheilig want jullie doen nu net alsof jullie neus bloedt, net of jullie zelf nog nooit wat hebben uitgespookt in het leven en als je iemand anders kan pakken op fouten die diegene heb gemaakt, dan zet je alles op alles om dat te kunnen doen.

Maar als jezelf zoiets zou doen zou je op dat moment vast ook de grootste lol hebben en besef je later pas dat het eigenlijk helemaal niet lollig was.

Nou jah da's mijn mening