Onderwerp: rascisme
Enkele bericht bekijken
Oud 8 April 2003, 13:58   #36
WhizzCat
Guest

Standaard Re: rascisme

Citaat:
Originally posted by Lonsdanie
ik ben zelf wel rascistisch en hoe jullie nu praten, discrimineren jullie ons.
iedereen heeft een recht van meningsuiting en mijn mening is dat ik niet van buitelanders hou.
iemand die een discussie hierover aan wil gaan, meel me maar dit is me email adres so klik hier voor discussie
punt 1. Het is bij de wet verboden om mensen te beoordelen naar geslacht, huidskleur, religie e.d.

punt 2. Heb je toevallig een slechte jeugd gehad? Dat wil namelijk nog wel eens een oorzaak zijn.

punt 3. Je zegt dat je aan de "goore" buitenlanders een hekel hebt en niet aan allemaal, dus je bent geen racist want die scheren alles wat anders is dan hun over één kam.

punt 3. Je kleren (zoals werd opgemerkt door anderen hier) zijn van geen enkele invloed op je gedrag. Ik zelf draaf ook "maxxies" omdat ze gewoon lekker lopen. Feit is dat de mensen hier dan denk dat ik racist ben, jammer dan, maar die vlieger gaat helaas niet op vanwege een toch lichtelijk getinte huid.

punt 4. Je geeft toe dat je zo denkt, dat is al een stap in de goede richting "Kent uzelve!".

punt 5. deze hele thread is flame gevoelig en ik merk dat er niet fatsoenlijk gediscussieerd wordt door de meesten. Kortom, deze thread is imho een grote lading BS. Dank u