Enkele bericht bekijken
Oud 8 April 2003, 21:04   #18
Chatty
Guest

Talking

oke ik twijfel nu ook wel van dat manisch depressief enzo maar ik heb wel van die periodes sat ik vet druk ben overal zin in heb bla bla en periodes van die "diepe dalen" maja niemandd hierzo is psy dus ken niemand weten, laat ik t dr dan maar op houde dat ik me af en toe zwaar klote voel van dat "minderwaardigheidscomplex" ja al die dinge herken ik wel van wat je zei, behalve dat van ik kan niks en ben dom dat denk ik niet van mezelf als ik dom was dan had ik t niezo ver geschopt als havo 5 denk maja nu ben ik weer redelijk vrolijk, dus zal ik jullie voorlopig nie meer lastig valle maar thanks voor alle steun en tips enzo al heb ik dr nie veel aan maar ja, volgens mij wordt hier niemand echt geholpe van wat ik uit sommige vorige verhaleb heb gelezen, maja je kan iemand alleen maar begrijpen als je in degenes gedachten kan kijken of hetzelfde mee heb gemaakt of voelt en dat is meestal niet zo, dus vandaar dat niemand elkaar echt kan helpen en als iemand bijvoorbeeld zwaar depri is,dan kan je hem/haar dr echt nie zo uitprate op zo'n forum... maar ja, alle beetjes helpen groetjessss
  Met citaat antwoorden