Citaat:
Originally posted by Bazzemans
Ik heb het bericht ook gelezen hoor Bart . Maar goed, dan zal het idd bij min of meer alle clubs in Nederland wel zo zijn dat ze als ze niet oppassen financiële problemen krijgen.
Hoorde trouwens net op het sport-journaal een heel tegenstrijdig bericht ten opzichte van het krantenbericht over Twente. Kesler zou nu weer gezegd hebben dat Twente na een faillissement-verklaring niet meer de aanvraag in zou kunnen dienen onder een van de andere BV's van Twente en waarschijnlijk dan ook zou moeten vrezen voor zijn positie dit seizoen.
Sorry Hugo , maar toen ik dat hoorde van de positie van dit seizoen vroeg ik me als eerste af of dat dan automtaisch nacompetitie betekent voor de Graafschap?
|
Nou ja zeg.. Dat zou nou echt nie in me opkomen

Ik zou het bijzonder vervelend vinden als het afgelopen zou zijn voor FC Twente, zou daar eerst diep om treuren, me eens af gaan vragen wat dat betekent voor onze competitie, en me dán eens gaan bekijken of wij er dan bijvoorbeeld die 2 punten die we dit jaar bij twente hebben laten liggen er dan bij krijgen.
Ik denk niet dat clubs moeten oppassen in de problemen te komen, maar dat iedereen er al tot zijn nek inzit, enalleen afwachten is wanneer het openbaar wordt gemaakt. Zo wist ik al láng dat Roda de dans niet zou ontspringen, en datzelfde geldt voor bijna alle clubs. Misschien Heerenveen uitgezondert..