Citaat:
Originally posted by Lonsdanie
omdat ik een spelfout maak betekend niet dat ik niet weet wat het betekend, ik heb alle reden om RACIST te zijn en vind niet dat jullie over mij kunnen oordelen.
ik zeg niet dat alle buitelanders dood moeten ofzo, ik kan best met ze praten, maar er zitte van die goore buitelanders tusse, en die geve de rest een slechte naam!
je hoort minstens 1 x per dag, een turk heb dit gedaan en een marokkaan dat...
|
Ja, je hoort misschien wel elke dag van: "dit heeft een turk gedaan, dit een marrokaan, ..."
Moet je daarom rascist zijn?!?!?!?!? Je hoort toch ook élke dag héél veel van Belgen die dit of dat gedaan hebben?! (je hoort meer van belgen dan van buitenlanders!!)
Mijn nonkel is een geadopteerde Indiër, hij zit in de politiek en is zeer gerespecteerd. Als je hem hoort praten, en hem niet ziet, zou je denken dat hij gewoon Belg is. In de politiek gaat hij voor functie van burgemeester & om in het parlement te zitten. Én hij is amper 26 jaar!!
Er komt ook elk jaar een Franse jongen van 20 ongeveer naar ons, hij spreekt ook (bijna) perfect Nederlands (hij komt alleen in de paas,- kerst,- en zomervakantie).
Bij mij in de school zit een geadopteerde Afrikaan (2 zelfs, maar de andere ken ik niet zo goed). Als je hem hoort(en niet ziet) zou je denken dat hij Belg is. En hij is amper 14!!
Ik vind dat je veel te snel oordeelt. Er zitte misschien 'goore' buitenlanders tussen, maar vééél méééér 'goore' Belgen (binnenlanders!!)