Citaat:
Originally posted by Rijntje
dat stukje herkenik heel goed in mezelf. maar het is niet dat ik mezelf aan een ander vast klam. ikp robeer het uiteindelijk toch wel zelf te doen (en verzin een smoes dat dr iemand met me nmee gaat zodat diegene onbewust me zou kunnen steunen) en het ontwijken van dingen wara ik echt moeite mee heb jah dat herken ik ook wel.
maar wrom?
|
jah nou heb ik dat ook wel (natuurlijk) maar bij veel (lastige dingen) wil ik het eigenlijk liever alleen doen juist.
Ik vind dat ik anders geen rede mag hebben om ook maar een beetje trots op mezelf te zijn.
Maar wrom?
Het is wel logisch dat je veel of in iedergeval sommige dingen herkend.
Het zijn ook reacties gebaseerd op emoties die iedereen heeft.
Het is normaal om dingen in de "stoornissen" te herken of zelf heel goed te herkennen. Wat je dan herkent is dan vooral het gevoel. (en dat heeft iedereen wel)
Het is alleen de manier hoe we gedragen en omgaan met de emoties en de manier hoe we er op reageren dat belangrijk is.
Het gevoel heel erg herkennen, maar er goed mee om kunnen gaan is dus normaal. bijv:
Citaat:
maar het is niet dat ik mezelf aan een ander vast klam. ikp robeer het uiteindelijk toch wel zelf te doen
|
duz
Je moet het maar even weten...

lol