Enkele bericht bekijken
Oud 12 April 2003, 13:58   #68
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Sick-Dude
Dan is dat zeker niet onze fout, en als die gene dan vond dat er kut topics in stonden, moest Youssef allang wat gedaan hebben. Dus geen reden om erin te kijken(vind ik zelf) en dan et mannenforum voorgoed weghalen is nog erger, geen eens een tweede kans... Et was toch een forum voor de leden die et verdient hebben? nou ik vind zeker wel dat een paar mensen hierow wel een prive forum willen hebben waar ze openlijker kunnen praten over dingen(en dan helemaal geen onzin doorvertellen zodat we allemaal lekker kunnen forummen) maar de kans dat dat gebeurd is klein. Ik ben er iig voor

En de gene die et dan verpesten: zonder excuus bannen/waarschuwen whatever

want wat doen jullie als jongens in et meidenforum komen? dan moeten jullie dus doen met meisjes in een jongenforum. Mjah ik ga niet teveel zeiken want ik was weg in de tijd toen die shit gebeurde
Wat heet 2e kans? Dat vind ik ongelukkig geformuleerd. Dan doe je net alsof we het de eerste keer hebben verprutst, en dat is niet zo. De enige aan wie we te danken hebben dat het er niet meer is is aan die meiden die te nieuwsgierig waren, en nergens anders aan. (dat heeft niks te maken met een gebrek aan zelfkritiek, maar is gewoon een feit..).
  Met citaat antwoorden