Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 13 April 2003, 15:23   #88
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Daar sla je de spijker op de kop, BW. Het heeft amper 2 weken de tijd gekregen om iets te worden.
In het begin is het gewoon zo dat jongens dat willen uitproberen. Zoiets wordt gevoed door foto's van Lizz, door Rukrydertje geplaatst...
Verder stond er voor zover ik nog weet een topic over een serieus probleem en enkele topics in de trend van leuke forummeisjes (in jongenstaal: 'die zou ik best wel eens willen neuken')
Geef je zoiets langer de tijd, dan zul je zien dat dat puberale wegzakt. Maak als beheer snel een einde aan zaken zoals die van Ruffryder (simpel: wissen+ ban), want dat kan gewoon niet. Dat is dan duidelijk voor de rest, wat overblijft na de uitprobeerfase is een forum waarin vrij normaal wordt gepost (weliswaar waarschijnlijk in andere bewoordingen dan op het meidenforum, maar in de essentie gelijk.)

Ik heb wel wat informatie uit het meidenforum (screenshot gehad, meer niet, dus vrij weinig boeiend...), maar in dat forum staan dus ook topics over 'leukste forumjongen', enkele users apart, een fotothread van 0vera (waarom die niet in F&P kan?) en wat problemen..
In een jongensforum zie je, in mijn visie, na de uitprobeerfase, waarin de pubertjes wat kunnen uitrazen, iets soortgelijks ontstaan. Er zullen waarschijnlijk wat meer topics zijn in de zin van leuke forummeiden (of 'neukbare forummeiden zoals jongens dat onder elkaar zeggen (meiden, deal with it.. op straat wordt ook zo over je gesproken, tenzij je een lelijk, dik, vet, vatsig varken bent)), maar in principe zullen het de zelfde soort topics worden.

Dit is dus mijn visie, ik geloof niet dat er nog een jongensforum zal komen, maar dat terzijde...
ben het niet vaak eens met Tijs, maar hierin werkelijk VOLLEDIG! Er is totaal geen zelfkritiek bij mensen als BW en Youssef. Zíj hebben nooit ingegrepen, en vonden het te lastig om het de tijd te geven. Met dat laatste hoop ik het niet eens te zijn, maar als ik zie hoe youssef en BW zich omtrent dit probleem gedragen vrees ik hetzelfde. En dan kunnen wij buiten Loeloe deze 2 heren het grootste deelte de schuld geven over dit probleem.