Enkele bericht bekijken
Oud 13 April 2003, 21:58   #10
A-Man
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Jolie
Man kom met argumenten i.p.v. dom geleuter.

Hoezeer Balkenende op Harry Potter lijkt en dat je allerlei 'grappige' dingen met zijn naam kan doen is nu wel bekend.
Nou ik wou niet dom over komen,
Ik dacht dat sommige mensen ook welles het nieuw kijken en dus het volgende weten wat ik bedoelde te zeggen:..
Bos en de informateurs hadden een goed plan op tafel, die positief berekend was door het CBS/CPB op punten waar ze allebei voor waren. Minister-President Balkenende stelde namens het CDA een heel eigen plan voor die op economische groei, werkgelegenheid (en nog iets) veiligheid of sociale zekerheid, ofzo dacht ik, die op deze punten alleen maar slechter waren volgens het Centraal PLan Bureau, dan het plan van de informateurs en PvDa.
Over die punten waren volgens Bos na die lange periode overeenkomsten gekomen.
Het plan dat Cda voorstelde zou alleen maar slechter scoren op de punten waar ze overeenstemming dachten te hebben.
Daarbij komt nog dat het extra bezuiningen zou betekenen voor de onderdelen waar de PvDa zich juist voor inzet en waar het dus ook zijn stemmen voor heeft gekregen om te verdedigen.
OMdat het verschil in zetels niet zo enorm groot is het niet meer dan logisch dat de bezuinigingen eerlijker verdeelt zouden worden over beide partijen.
Wat dus niet het geval zou zijn in het plan van Cda.

Zo beter??

Laatst aangepast door A-Man : 13 April 2003 om 22:01
  Met citaat antwoorden