Citaat:
Originally posted by QQQ
dit soort berichten snap ik ook echt niet hoor...
als je vindt gelijk hebt (en je zou best gelijk kunnen hebben) dan ga je er toch inhoudelijk op in om te laten zien dat dat zo is.
Dan ben je gelijk van dat gezeur af. Maar met dit soort reacties maak je het alleen maar erger, omdat je zo laat zien dat je geen tegenargumenten hebt en dat je dus eigenlijk gewoon ongelijk hebt maar toch niet toe wil geven...
Ik heb nog niet van een beheerder gehoord waarom hij het jongensforum niet terug wil hebben. Geef is een goeie reden, misschien overtuig je me wel.
|
Met zo'n reactie wil ik laten zien dat ik niet meer mee doen aan discussies die niks opleveren met personen die toch enkel blijven verder discussieren en de schuld altijd bij iemand anders leggen maar nooit toe willen geven dat zij misschien ook een foutje gemaakt hebben.

Met bartje discussieren heeft geen zin want die blijft toch verderdoen tot je er moe van wordt (tot vervelens toe (zie enquete)).
En als bartje daaruit zou opmaken dat ik ongelijk heb dan doet hij dat maar heb ik echt geen last van

[Trouwens met mensen die gaan schelden op me ga ik meestal ook niet zo erg in discussie, die zijn het me niet waard om voor na te denken

]
Maar okay, ik zal eens zeggen waarom IK vind dat het jongensforum niet terug hoeft ..
Er werd al heeel lang gezeurd om een jongensforum maar dat hadden we dan afgeslaan omdat we dachten dat het toch niet nuttig zou zijn, want wat zouden de jongens daar in godsnaam plaatsen ?

Iig na veel gezeur hebben we beslist het jongensforum toch een kans te geven, maar we hadden al onderling iets van .. vanaf dat het verkeerd gaat hoeft het voor ons ook al niet meer en doen we het forum gewoon weer weg.
Al de 2 de dag kwamen er spamtopic van yo-de-plo ala hoe lang is die van jou ? en anaal neuken..
goede start dus

Een dag of 3 later al waren er dingen doorgeluld aan de meiden, na wat zoeken vonden we toen dat Abnormaaltje zijn mond niet had kunnen houden en die hebben we dus ook de toegang ontzegt.
Dan hebben we nog RickClan, Fade en Koelkast gehad die niks met het lage niveau daar te maken wilden hebben.
Toen hadden we Ruffryder met de fotoos van Lizz.
Nog een paar dagen later alweer vertelde AntiKezman zijn paswoord aan LoeLoe en was het gehele forum in oproer.
2 weken mannenforum en we hadden meer problemen dan in 2 jaar meidenforum tesamen .. zegt genoeg toch .
Dan zijn er 'rellen' ontstaan en hebben we maar beslist om het mannenforum weg te doen, omdat het ten eerste toch al OP PROEF geopend was en het die proef gewoon niet doorstaan had.
De topics die daar stonden waren ook meer onzin dan problemen ofzo en kon dus ook echt gemisd worden.
Dus nu is het mannenforum weg en er is volgens mij echt geen reden om het terug te brengen.

Dat was het zo ongeveer mijn mening en dat is een mening en is dus niet goed of fout