Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 13 April 2003, 22:57   #124
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

(...)
Maar okay, ik zal eens zeggen waarom IK vind dat het jongensforum niet terug hoeft ..
Er werd al heeel lang gezeurd om een jongensforum maar dat hadden we dan afgeslaan omdat we dachten dat het toch niet nuttig zou zijn, want wat zouden de jongens daar in godsnaam plaatsen ?
Iig na veel gezeur hebben we beslist het jongensforum toch een kans te geven, maar we hadden al onderling iets van .. vanaf dat het verkeerd gaat hoeft het voor ons ook al niet meer en doen we het forum gewoon weer weg.
Al de 2 de dag kwamen er spamtopic van yo-de-plo ala hoe lang is die van jou ? en anaal neuken..
goede start dus
Een dag of 3 later al waren er dingen doorgeluld aan de meiden, na wat zoeken vonden we toen dat Abnormaaltje zijn mond niet had kunnen houden en die hebben we dus ook de toegang ontzegt.
Dan hebben we nog RickClan, Fade en Koelkast gehad die niks met het lage niveau daar te maken wilden hebben.
Toen hadden we Ruffryder met de fotoos van Lizz.
Nog een paar dagen later alweer vertelde AntiKezman zijn paswoord aan LoeLoe en was het gehele forum in oproer.
2 weken mannenforum en we hadden meer problemen dan in 2 jaar meidenforum tesamen .. zegt genoeg toch .
Dan zijn er 'rellen' ontstaan en hebben we maar beslist om het mannenforum weg te doen, omdat het ten eerste toch al OP PROEF geopend was en het die proef gewoon niet doorstaan had.
De topics die daar stonden waren ook meer onzin dan problemen ofzo en kon dus ook echt gemisd worden.

Dus nu is het mannenforum weg en er is volgens mij echt geen reden om het terug te brengen.
Dat was het zo ongeveer mijn mening en dat is een mening en is dus niet goed of fout
Goed dat je persoonlijke mening geeft, zal ik mijn persoonlijke reactie er eens op geven.. Zoals ik al zei heeft zoiets natuurlijk wel de tijd nodig. Logisch dat er in het begin rotte appelen zijn die er misbruik van maken. Daar moet tegen opgetreden worden, daarin hebben jullie het wellicht te licht opgevat... Kan gebeuren.. Zo'n foto's van Rukryder moesten gewoon gedelete worden en AntiKezman en Abnormaaltje moesten gestraft worden. Blijft dat uit, dan kan men straffeloos overtredingen begaan..
Toen het meidenforum werd opgericht was het ten eerste veel rustiger op het forum, ten tweede moest men met goede bewijzen komen dat ze vrouwelijk waren.. Bij het mannenforum is in het begin gewoon te hard van stapel gelopen, zonder fatsoenlijk toezicht.
Maar leer dan van deze fouten en geef het een echte kans. Als je deze proef had willen laten slagen, dan moet dat van twee kanten komen. Ten eerste dienen de leden zich normaal te gedragen (en zonodig degenen die bewijzen dat niet te kunnen verwijderen), maar er dient ook een fatsoenlijk beheer te zijn.

Geef het dan een 'tweede kans' om te bewijzen dat een mannenforum WEL een toevoeging kan zijn aan dit forum. Maak duidelijk dat van de kant van de users weinig getolereerd zal worden in het begin, maar stel er ook fatsoenlijk beheer, inclusief forumbaas tegenover (dat drie gewone forumbazen er niet in hoeven, is trouwens geen reden tot sluiten van het mannenforum ).
Verder denk ik dat het een toevoeging kan zijn na enige tijd, als de onzin wat verdwenen is en de rotte appels geplukt, dat dan serieuze topics kunnen komen over problemen, maar ook de nodige lossere topics natuurlijk. Want mannen onder elkaar praten ook nooit constant over problemen...

Hoop dat je ook op mijn mening ingaat.. hoewel ik al 2x eerder iets dergelijks gepost heb..

Citaat:
Originally posted by BlueWolf
De topics die daar stonden waren ook meer onzin dan problemen ofzo en kon dus ook echt gemisd worden.
Je lust nog steeds geen thee?