Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 13 April 2003, 23:26   #128
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by tyskie
Zo'n foto's van Rukryder moesten gewoon gedelete worden
Krijgen we dat gezeik weer. Zo gauw iemand mij foto's geeft en daar niet duidelijk bij zegt dat dat niet voor openbaar gebruik is. Ga ik er vanuit dat ik deze foto's mag "sharen" met de mensen waarvan ik zou kunnen denken dat het nuttig voor kan zijn. En nou moeten mensen niet gaan zeggen dat ze op dat moment vonden dat die foto's niet konden. Want iedereen had er lol om. En niemand vond het erg. Dus die foto's mochten daar gewoon staan. Lizz is zelf "niet slim" (zal het woord stom hier niet gebruiken) genoeg om die foto's te maken. En ze na 5 min chatten aan een willekeurig iemand te geven onder het mom van: Ik geef ze je in vertrouwen. En als iemand Lizz niet had verteld dat ze erop stonden. Was er ook nooit een probleem van gekomen. Dat iig over die foto's die dan eventueel verwijdert moeten worden.

Nu over het stukje van BW;
Er zijn inderdaad dingen gebeurt die niet fijn waren. Abnormaaltje. YDP. Maar daar had je dat van te voren van kunnen verwachten. Over dat KK en Fade niet op het forum wilden komen kan ik inkomen. KK is volwassen genoeg. En voelt zich te oud voor deze 'kinderachtige' spelletjes. Wat Fade's reden was weet ik niet en dat doet er verder ook niet toe. Over Rick, die deed net zo hard mee. Dat hij er niet meer op wou komen is gewoon een slappe smoes richting LoeLoe lijkt me. Dat dus over die 5. Die bij een eventueel aankomend Mannenforum geen toegang zouden kunnen krijgen. Nu kun je natuurlijk ook mij de toegang ontzeggen. Maar dat verhaal heb ik hierboven al verteld waarom ik vind dat dat niet hoeft. En áls er eventueel dus dat forum een 2e kans krijgt. Stel dan een paar regels samen; i.i.g. geen materiaal posten zonder de toestemming van de eigenaar (maker/schrijver van de waren). Kent hier toevallig ook iemand de uitdrukking; een goede start is het halve werk? Dat is hier dus duidelijk niet aan de man. Als er bij dit forum goeie regels vanaf het begin is gemaakt. En elke user die op dat forum komt eerst een klein regelement voor zich krijgt en pas toegang krijgt als hij heeft beloofd zich aan dit regelement te houden, dan heb je een goede start en zal dat forum misschien een echte kans krijgen.
Wat ik dus wil zeggen; Het is niet alleen de schuld van die geile mannetjes, maar net zoveel van de beheerders die iets willen starten. Vergelijk het met een popconcert dat slecht georganiseert word. Daar komt dan ook niets van terecht. Vind het jammer dat dit zo heeft moeten gaan. En dat sommige mensen nu wraak nemen door op het meidenforum te gaan kijken. Ik heb ook vanaf het begin al gezegt dat dit meten met 2 maten is. Meiden wel, jongens niet. Ik pleit voor een nieuwe kans van het mannenforum met de bovengenoemde voorwaarden in willekeurige volgorde;
  • Beloven het regelement te volgen
  • Geen waren te posten zonder toestemming vd eigenaar
  • En eventueel nog andere kleine dingen die de mensen die een manneforum willen zelf opkunnen stellen zodat er gezamelijk een goed forum van word gemaakt.

Zo, dit moest er even uit. Weer een tijdje geleden dat ik serieus mijn mening had gegeven.