Enkele bericht bekijken
Oud 13 April 2003, 23:36   #10
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Tja, ik heb het helaas helemaal gehad. Ik stoor mij mateloos aan de lakse houding hier van diverse FB's. Denk je je geschil met LoeLoe te hebben bijgelegd, krijg je de volgende 2, de heren Youssef en BlueWolf. Daar heb ik absoluut geen zin meer in. Mijn 'plezier' is wederom danig verziekt, en dan ga ik wel ergens anders heen. Het moet op een leuke manier gaan, en anders niet. De heren Youssef en BW voelen zich duidelijk verheven boven die normale gebruiker (waar het forum voor bedoelt is). Zo praat men continu over 'simpele users', en houdt men aan een stuk door de poot stijf als het gaat om een jongensforum.

Krijg ik ongetwijfeld naar mijn hoofd geslingerd dat ik ook in het meidenforum kan komen. Inderdaad, maar dat kan meen ik het halve forum. Dus zeur in godsnaam niet op mij. Bovendien interesseert het me weinig wat daarin staat. Het gaat erom dát het kan, en speel vooral niet te onschuldig, want de meesten komer er via jullie zelf in..

Goed, dat was even wat betreft dat. Verder ga ik niet weg om jullie ofzo, ik heb voor zover ik weet met niemand principiële problemen dacht ik. De hoofdoorzaak ik met name dat ik werkelijk ziek wordt van het feit dat er niet seriues geluisterd wordt naar goedbedoelde voorstellen die ik probeer te doen. Als ik ergens uitleg om vraag reageert BW in de regel met ''. Aangezien hij mij blijkbaar beschouwt als 'lastig'. Zo geeft hij als reden aan de enuquête, waar Mandy moet werd van mij. Ik kan helaas voor hem zeggen, dat gaat over MSN, waar ik vaak dingen even navraag. Dat heeft niet een lid ingevuld.

Welnu, dat was het. Als de situatie hier niet verandert, of wanneer de beiden heren zich niet naar hun functie, die van een goed beheerder, kunnen gedragen heb ik het waarschijnlijk gehad hier. Hoop dat jullie hier meer plezier houden dan ik..
  Met citaat antwoorden