Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 13 April 2003, 23:37   #131
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ruffryder

Zo, dit moest er even uit. Weer een tijdje geleden dat ik serieus mijn mening had gegeven.
Ik ben onder de indruk...
Over het eerste stuk, ik vind dat je dat niet hoort te doen. Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als je zegt dat Lizz gewoon ongelooflijk STOM is geweest dat ze die foto's uberhaupt heeft gegeven, maar als iemand dergelijk foto's geeft dan neem ik aan dat je begrijpt dat je die niet aan jan en alleman doorspeelt... Hoewel ik het leuke foto's vond en net zo hard er om lachtte als de rest, wil dat natuurlijk niet zeggen dat je ze niet had moeten posten. Ook het feit dat zo'n LoeLoe in het forum kwam dankzij AK en dat Abnormaaltje informatie doorgaf, is natuurlijk geen reden die tot jouw 'onschuld' pleit. Hadden zij ook niet moeten doen, maar medeschuld sluit geen schuld van jouw kant uit.

Over het tweede stuk, zeer helder geformuleerd... Kan niet anders dan het er mee eens zijn.

Over de reacties van BW, ik kan wel reageren, maar dan kom ik alweer (voor de vierde keer ofzo) aan met ongeveer hetzelfde verhaal. Daar staan mijn punten en argumenten en ook jou lukt het niet met je reactie om mij te overtuigen...

Ben benieuwd of Y. ook nog mans genoeg is om er op in te gaan...