Goed, ik zal het nog één keer proberen..
Het zit mij bijvoorbeeld dwars dat je meteen al van begin af aan zei dat je verwachtte dat het toch niks werd. Dat is de verkeerde instelling. Je geeft iets een kans, en grijpt niet in als je vindt dat iets niet goed is..
Kijk, als je een normaal nieuw forum opent, dan koppel je daar regels aan. Elk forum heeft zijn eigen regels. Als je dan een nieuw forum opent voor jongens, en het is een test, moet op zijn minst duidelijk zijn wat wel en niet mag. Zeker in een subjectief forum als een jongensforum. En als je dat dan opent zonder iets, zonder FB, en iedereen aan zijn lot overlaat, dan wéét je dat het misgaat.. Stel dan tóch een FB aan, of stel regels op.
Ik kan mij nog herinneren dat toen het forum pas gesloten werd, je nog vertelde dat naar jou smaak ´het niet te ver ging´. Ik ben te moe die helemaal op te zoeken, als je je verveelt is het een aanrader om na te lezen.
Verder lijkt mij dat er meer dan voldoende animo is voor een jongens/forum, als je kijkt hoeveel mensen het graag willen. Bovendien vind ik, zoals dext0r zei: 2 wél serieuze topics (ik ben ervan overtuigt dat er meer waren) zijn er óók 2. Daarvoor moet je ergens terecht kunnen. Een speciaal forum dus. Net zoals meiden daar recht op hebben (zodra er een apart forum voor mannen is, bezweer ik op mijn dood dar ik mij terugtrek uit een meidenforum), hebben ook jongens daar recht op. Is dat nu echt zoveel gevraagt? En dan niet op een manier van: we bekijken het wel en laten het aan zijn lot over, maar echt goed. En alleen speciale mensen erin, waarvan je weet dat het goed zal gaan. En dus niet de Jowaa´s en abnormaaltjes onder ons.