Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 00:59   #140
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

Nah kijk, voor mij is het geen probleem hoor het een 2de kans te geven dat heb ik al in het begin gezegd dat ik er niet erg tegen was, eigenlijk ook niet tegen de topics die er instonden (met enkele uitzonderingen).
Enkel ik heb het heus niet alleen voor het zeggen en ik volg dus maar wat er beslist is ..
Ik ben er dus niet tegen maar ook niet heus voor, want die redenen weet je al..
En dat het forum op proef was was eigenlijk meer bedoeld om de mannen te stimuleren om toch een ietwat niveau aan te houden, dat is blijkbaar niet gelukt.
Voor de rest hebben Y. en ik het ook al druk genoeg, om dan nog eens een streng beheer op dat forum te zetten als er 3 mannelijke Fbs niks mee willen te maken hebben lijkt me ook niet echt ideaal.
Voorla omdat het toch een soort van voorrecht voor jullie zou moeten zijn en jullie dankbaar zouden moeten zijn en normaal posten .. het moet geen kwelling voor ons zijn dat we steeds in de gaten moeten houden enzo
En om speciaal een nieuwe fb aan te stellen voor een mannenforum lijkt me ook bizar

Je zegt ook dat je bij vrouwenforum met goede bewijzen moest komen dat je vrouw was enzo, we hebben ook enkel leden waarvan we zeker waren dat het mannen waren in het mannending gelaten hoor dus dat kan het probleem niet zijn
Maar zoals ik zei moet je mij niet overtuigen ofzo, ik heb zoiets van we hebben het geprobeerd en het is niet gelukt .. jammer maar niet erg
Ik denk niet dat het mannenforum ooit echt iets belangrijk zou kunnen worden helaas
Goed, ik zal het nog één keer proberen..
Het zit mij bijvoorbeeld dwars dat je meteen al van begin af aan zei dat je verwachtte dat het toch niks werd. Dat is de verkeerde instelling. Je geeft iets een kans, en grijpt niet in als je vindt dat iets niet goed is..
Kijk, als je een normaal nieuw forum opent, dan koppel je daar regels aan. Elk forum heeft zijn eigen regels. Als je dan een nieuw forum opent voor jongens, en het is een test, moet op zijn minst duidelijk zijn wat wel en niet mag. Zeker in een subjectief forum als een jongensforum. En als je dat dan opent zonder iets, zonder FB, en iedereen aan zijn lot overlaat, dan wéét je dat het misgaat.. Stel dan tóch een FB aan, of stel regels op.
Ik kan mij nog herinneren dat toen het forum pas gesloten werd, je nog vertelde dat naar jou smaak ´het niet te ver ging´. Ik ben te moe die helemaal op te zoeken, als je je verveelt is het een aanrader om na te lezen.
Verder lijkt mij dat er meer dan voldoende animo is voor een jongens/forum, als je kijkt hoeveel mensen het graag willen. Bovendien vind ik, zoals dext0r zei: 2 wél serieuze topics (ik ben ervan overtuigt dat er meer waren) zijn er óók 2. Daarvoor moet je ergens terecht kunnen. Een speciaal forum dus. Net zoals meiden daar recht op hebben (zodra er een apart forum voor mannen is, bezweer ik op mijn dood dar ik mij terugtrek uit een meidenforum), hebben ook jongens daar recht op. Is dat nu echt zoveel gevraagt? En dan niet op een manier van: we bekijken het wel en laten het aan zijn lot over, maar echt goed. En alleen speciale mensen erin, waarvan je weet dat het goed zal gaan. En dus niet de Jowaa´s en abnormaaltjes onder ons.