Citaat:
Originally posted by bartje518
1) Kijk, als je een normaal nieuw forum opent, dan koppel je daar regels aan. Elk forum heeft zijn eigen regels. Als je dan een nieuw forum opent voor jongens, en het is een test, moet op zijn minst duidelijk zijn wat wel en niet mag. Zeker in een subjectief forum als een jongensforum. En als je dat dan opent zonder iets, zonder FB, en iedereen aan zijn lot overlaat, dan wéét je dat het misgaat.. Stel dan tóch een FB aan, of stel regels op.
[...]
2) (zodra er een apart forum voor mannen is, bezweer ik op mijn dood dar ik mij terugtrek uit een meidenforum)
|
1) wat betreft fb aanstellen ben ik t niet helemaal eens, maar wel dat er meteen regels hadden moeten worden geplaatst maar dat was mijn schuld aangezien ik het mannenforum had opengegooid toendertijd. ik was toen te moe, dat ik geen regels had aangemaakt en dacht er later ook verder niet meer aan.
2) je hebt eigenlijk geen flikker te zoeken in t meidenforum want dan ben je geen haar beter als de meiden die ons forum waren binnengedrongen.
als er al weer een nieuwe komt, zou ik t echt de allerlaatste kans geven plus een sticky met daar duidelijke regels in zoals in andere sommige subfora. worden er dan nog te veel geklooid, dan zou ik zeggen: tot nooit meer ziens mannenforum
btw, ik was ook degene die in t begin helemaal niks zag in t mannenforum en wist echt heel zeker dat t alleen maar problemen zou geven en verdomd, ik had nog gelijk ook.

en ik weet gewoon heel zeker dat t weer problemen gaat opleveren