Citaat:
Originally posted by Jolie
Ik ben dat wel met je eens, maar dat ligt niet zo makkelijk als je denkt. Denk toch eens aan de gevolgen! Een kind komt ter wereld terwijl het totaal ongewenst is. De moeder kan er mischien helemaal niet voor zorgen omdat ze nog te jong is of weetikveel. Dat doe je een kind toch niet aan?
Ik vind van niet...en zo'n meisje leert wel van zo'n abortus lijkt me...volgens mij is dat ook geen pretje.
|
Laat ik het zo zeggen ik heb het vanuit mijn oogpunt bekeken.Ik vind abortus net zoiets als "moord". en mocht ik nu per ongeluk zwanger raken dan draai ik ook voor de concequenties op..... Ja idd je "jeugd" is naar de klote om het maar even krom te zeggen. Je zult van school af moeten.....Maar daar kies je dan zelf voor. Je krijgt er uiteindelijk wel iets moois voor terug.Voor mij is een kindje dat geboren word uit wederzijdse liefde het mooist wat er kan zijn.... Maaaaar ik doe "het"lekker veilig dus voorlopig geen baby voor mij.... en mocht het condoompje knapper dan ga ik de dag erna naar de dokter voor een morning aftter pil... It's as easy as that