Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 11:53   #28
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Mijn hemel. sorry dat ik het zeg hoor, maar ik zit hier ook al een hele poos en ik heb nog nooit problemen gehad met youssef of BW. Ze doen vrijwillig heel veel werk voor het forum en zetten veel tijd en energie erin.

Je noemt heel veel kwesties, maar waar het op neerkomt is dat je boos bent over het feit dat Mo in het jongensforum is geweest, en dat het jongenforum niet meer terugkomt...
Maaar... jijzelf bent inmiddels ook in het meidenforum geweest, en dat maakt je nu in mijn ogen niet anders dan Mo.
Misschien heb jij dingen nie doorverteld, maar sommige dingen die mo las, wou ze gewoon kwijt.

Als je je zo blijf irriteren moet je hier niet blijven. Ik wil je niet weghebben, dat zeg k niet, maar ik hoef niet iedere keer aanvallen op alles wat heir dan wel niet mis is.
Ik voel me hier ontzettend fijn. Kvind dit een heerlijk forum. Maar je moet voor jezelf beslissen of je wilt gaan of niet. en als je gaat. Doe dat dan niet met zoveel ophef, ga dan gewoon. want je krijgt hier gewoon niet altijd normale reacties op, omdat dit niet serieus genomen kan worden. Dit soort topics komen vaker, en op een gegeven moment komt het ook 'onze' strot uit.
Zit heel veel beschuldigingen in. en dat bevorderd nou niet echt de sfeer.
Tis hier wel veranderd, maar ik blijf hier gewoon, en het gaat wel weer beter.
Als je echt wilt gaan. Kom danook niet meer terug om te kijken wat men reageerd op je topic.. Ga dan gewoon. Met dit soort threats kom je gewoon niet ver..

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden