Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 13:57   #34
GregoorvanDijk
Guest

Standaard Re: Re: Geef mij maar een ban..

Citaat:
Originally posted by Chatty

Alhowel ik je niet echt ken. ik zal je missen
Want aan je aantal posts te zien, was je wel een vaste bezoeker hierzo
Enne, als ik jou was, zou ik echt niet alleen maar weggaan om maar een paar mensen die jou niezo mogen en andersom.
Ik bedoel, iedereen heeft wel een paar mensen die die niet mag, maar dat is geen goeie reden om weg te gaan. Die mensen kan je gewoon negeren ofzo. Als iedereen weg zou gaan, omdat ze een paar mensen toevallig niet mogen, zou t wel erg leeg hier raken...
Als het nu gewoon leden waren hoorde je mij ook niet klagen, hoor. Wat mij dwars zit is de stuitend arrogante houding van beheerders hier. Niet jij, Koelkast. Met jou heb ik niks, ik ben het niet vaak met je eens, maar ik respecteer het verschil in mening tussen ons (dat er in de regel is ).
Wat betreft de heren BW en Y. ligt dat geheel anders. Wanneer zij het niet met je eens zijn, en je hen dat duidelijk maakt, komen ze met 'argumenten' als: 'je gaat toch zeker niet op hem in hè'? Of: 'ik heb geen zin in wéér die discussie'. Daarmee maak je je bij mij niet populair, zeker niet als het om een mijns inziens 'verplicht' item als het mannenforum gaat. Daar vind ik dat ik als lid recht heb op een fatsoenlijke, plausibele verklaring als lid.
Linnea, dat jij je hier prettig voelt moet je zelf weten. Dat wil niet zeggen dat iedereen zich hier daarom óók prettig voelt. En dat jij geen problemen hebt met beheerders, dat wil niet zeggen dat niemand dat heeft. Er zijn verschillen in inzicht, en daar stoor ik mij mateloos aan. Dat zal deels ook liggen aan mijn streven naar perfectie, maar óók aan laksheid bij anderen.
Welnu, ik kijk het nog wel even aan. Ik ga in ieder geval een heel stuk minder posten, me welicht nog slechts bemoeien met sport. De reacties hierop zullen ongetwijfeld zijn: hèhè, het werd tijd, en prima jong.. Ok dan, wees dan vooral zo blind..
  Met citaat antwoorden