Citaat:
Originally posted by bartje518
heel stroman vol verhaal
|
Leuke techniekjes prik ik zo wel doorheen hoor je stelt dus dat iedereen die het niet met je eens is automatisch blind wil zijn of dit is en dit wil blijven.
Leuke pats stelling waardoor automatisch de eerste menselijke reactie zou zijn om het met je eens te zijn.
Mijn tip je techniek is goed nu nog de implementatie er van en dosering een leuk puntje om te perfectioneren want ik prik er nu zo weer doorheen.
Inhoudelijk stelt je reply weinig voor natuurlijk is het zo dat als linea geen onenigheid heeft met iemand dat dat niet automatisch voor jou ook geld. Echter andersom geld het ook. Dat jij een probleem hebt met de beheerders en management binnen leerlingen.com wil niet zeggen dat iedereen die problemen heeft.
Wat je blijft vergeten en graag wil schrappen uit je verhalen is dat jou persoonlijke idee over hoe deze portal er uit zou moeten zien heel anders is dan de visie van een heel hoop andere leden en de visi van Spill Nederland.
Een leuk voorbeeld is dat ik graag zou zien dat mijn verzekering alle schade die ik claim zonder controlles direct voor 100% vergoed en dat ik een premie moet betalen van 1 euro in mijn idee ideal en ik weet zeker dat ik genoeg mensen achter me kan scharen die dit ook een top idee vinden en mee willen doen met dit promoten. Maar echt ik kan die concept op 100 manieren naar mijn verzekeraar sturen per mail per brief of per telefoon ik kan langs gaan met 100 mensen die het met me eens zijn maar denk je dat ik mijn idee gerealiseerd krijg? Zo zit het ook met het jongens forum je zal genoeg leden en mensen achter je kunnen krijgen die dit graag willen maar het kan niet omdat het niet werkt en te veel problemen veroorzaakt waar niveau's hoger dan direct bereikbaar last van zullen krijgen en hier dus voor gewaakt moet worden.