Uh jah Bartje het spijt me zeer dat ik nou weer op de manier moet reageren zoals ik nu doe.
Maar, als je wil gaan, dan ga je toch? Of moeten daar dan eerst 100 afscheidstopics voor worden aangemaakt waarin je uitlegt waarom je wil gaan? Ik dacht dat je mening zo onderhand wel duidelijk is hiero over hoe je over het forum en de beheerders en mij en koelkast denkt, maar dat kan ook aan mij liggen
En doe alsjeblieft niet alsof je zelf nooit weat fout doet ofzo (ik heb zo'n schurfthekel aan mensen die doen alsof ze de ideale schoonzoon zijn) want ik heb maar weer even meoten vernemen dat jij onder andere antwoorden van die enquete aan jan en alleman loopt door te spele nterwijl je ooit nadrukkelijk had beloofd om dat niet te doen...dus jij hebt mij in dat punt weer teleurgesteld.
Maar om bij het onderwerp te blijven, als je wil gaan, dan doe je dat. Je bent hier vrijwillig, iedereen is hier vrijwillig. De beheerders zijn hier vrijwillig om de zaak een beetje orde te geven...Het is niet zo makkelijk als jij af en toe denkt. Nou jah als je gaat..nah jah het ga je goed ofzo