Onderwerp: Abortus
Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 15:40   #22
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Ik denk dat men blij mag zijn dat de mogelijkheid er is om een (ongewenst) kind weg te laten halen.

Ik bedoel je kan nog zo zeggen dat een condoom + pil 99% veilig is..maar laat het nou net zo zijn dat die 1% bij jou uitkomt en dat je dus zwanger blijkt te zijn.

Ik ben blij dat de optie er is om abortus te laten plegen en ik denk als het binnen nu en 3 jaar mij ook overkomt dat ik zwanger blijk te zijn (daar gaan we natuurlijk niet van uit maar je weet nooit) dan laat ik het gwoon weghalen. Of je dat nou als moord ziet ofzo boeit me niet.

Dit is mijn leven en ik richt het in zoals ik het wil. En als ik zeg dat ik binnen nu en 3 jaar nog geen tijd en geld heb om een kindje op te voeden, dan denk ik dat ik op zo'n moment goed in me recht sta om abortus te laten plegen.

Ga nou eens na, al die tienermoeders. Kijk naar die kinderen..ik bedoel: Die hebben echt geen normale jeugd hoor, die zullen dagen lang bij oma meoten zitten omdat die tiener geen tijd heb voor dat kind. Nou dan laat ik het liever weghalen dan dat ik mijn kind iedere dag ergens anders moet neerdumpen zodat het geen structuur heeft.