Citaat:
Originally posted by DarkSilence
Ik wordt een beetje ziek van deze discussie, alles is wel gezegd nu. Kvind et ook een beetje slap dat de fb's geen duidelijkheid geven, bespreek het met elkaar hak de knoop door en mocht er geen mannen forum meer komen zeg dan iig dat het geen zin heeft om de discussie aan te gaan. Roep dan gewoon, wat je ook probeert het komt er niet. PUNT!
Misschien houdt dan de rest ook z'n kop!
|
Dat is al lang gedaan, hoor..

Punt alleen is is dat er nooit een argumentatie achteraan komt. Waarom? Omdat ik denk dat die er niet is. Men heeft gewoon geen zin in een mannen-forum. Men vindt het teveel moeite, en heeft het vorige expiriment welhaast extra laten mislukken. Dan krijgt men ook nog wat bijval, van wat leden, en dan is het bijna onbegonnen werk om ertegenin te gaan.
En dat terwijl het, nam mijn mening (wat herhaal ik dat vaak

) niet zo heel veel werk is. Bovendien ben je dan ook van een hoop gezeur af (let wel, dat mag nooit een doorslaggevend argument zijn! Als ik zeur, wil dat niet altijd zeggen dat ik gelijk heb, en hoef ik ook net per se mijn zin te hebben), wat ook niet slecht uitkomt. Dat 'gezeur' gaat er trouwens over iets dat ronduit leeft onder de leden. Men wil graag een mannenforum. Dan moet je daar toch op zijn minst nar luisteren, en dat met fatsoenlijke argumenten weerleggen?!
Wat betref COTN, het was niet één persoon die in het mannenforum kwam, maar een heleboel, hoor

.. Dat praat ons gedrag inderdaad totaal niet goed, maarja.. Ik moet ook persoonlijk toegeven dat ik er ooit in gekomen ben op een moment dat ik kwaad was. Dat ik er vervolgens incidenteel gebruik van heb gemaakt, is ronduit fout, heb je helemaal gelijk in..

.. Rest mij alleen nog te zeggen dat je niet te hoog moet denken over de meiden, die hebben óók in het mannenforum zitten kijken, heur..