Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 16:03   #166
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by ChildOfTheNight

Ja ik snap dat jullie het niet eerlijk vonden dat der mensen in jullie forum zijn geweest terwijl jullie niks hebben gedaan maar dit is toch ook weer niet eerlijk he... Ik vind het ook niet nodig om ons forum weg te halen maar het was vast ook niet nodig geweest dat jullie forum is weggehaald (weet niet meer precies waarom die nou weg is maar ok) Maar hoezo zouden jullie geen 2de kans krijgen toch?!
Dat woord '2e kans', dat is al een paar keer aangehaald, en zit me dwars. Het klinkt alsof we een zielig hoopje personen zijn dat door een gul persoon een 2e kans gegeven wordt..
Probleem is alleen dat ik niet zeker weet of ik dit wel goed zeg. Ik wéét namelijk de reden niet waaróm het weggehaald is. Ik ben er namelijk de laatste weken niet meer geweest (ik vond óók dat het te weinig inhoud had). Ik weet niet precies of er op het einde nog veel is misgegaan. Daarom zou ik zo graag horen waaróm het weggehaald is, en hoe het beter kan een volgende keer. Want zoals ik zal zei, er kán best iets van gemaakt worden, mits het op een goede manier gebeurt..