Onderwerp: Jongens forum!
Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2003, 16:09   #167
JennyMindTricks
...

JennyMindTricks's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar JennyMindTricks
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Dat woord '2e kans', dat is al een paar keer aangehaald, en zit me dwars. Het klinkt alsof we een zielig hoopje personen zijn dat door een gul persoon een 2e kans gegeven wordt..
Probleem is alleen dat ik niet zeker weet of ik dit wel goed zeg. Ik wéét namelijk de reden niet waaróm het weggehaald is. Ik ben er namelijk de laatste weken niet meer geweest (ik vond óók dat het te weinig inhoud had). Ik weet niet precies of er op het einde nog veel is misgegaan. Daarom zou ik zo graag horen waaróm het weggehaald is, en hoe het beter kan een volgende keer. Want zoals ik zal zei, er kán best iets van gemaakt worden, mits het op een goede manier gebeurt..
Ja weet niet hoe ik het anders moet zeggen, verzin zelf maar ander woord dan IPV 2de kans
Maar ik weet dus ook niet waarom het is weggehaald, zou ook wel ff de reden willen weten...!
Hoe het beter kan worden?? Gewoon niet meer op het meidenforum komen (geld voor alle jongens hoor!! Niet dat je denkt dat ik hetalleen tegen jouw heb ofzo...) Dan zullen wij het vast ook niet bij jullie doen!!
IIG ik zou het nooit doen, als we nou de afspraak maken dat we niet meer op elkaars forum komen, als het jongensforum der dan weer is he... dan moet het vast wel goed gaan!!
JennyMindTricks is offline