Citaat:
Originally posted by queenie
Laat ik het zo zeggen ik heb het vanuit mijn oogpunt bekeken.Ik vind abortus net zoiets als "moord". en mocht ik nu per ongeluk zwanger raken dan draai ik ook voor de concequenties op..... Ja idd je "jeugd" is naar de klote om het maar even krom te zeggen. Je zult van school af moeten.....Maar daar kies je dan zelf voor. Je krijgt er uiteindelijk wel iets moois voor terug.Voor mij is een kindje dat geboren word uit wederzijdse liefde het mooist wat er kan zijn.... Maaaaar ik doe "het"lekker veilig dus voorlopig geen baby voor mij.... en mocht het condoompje knapper dan ga ik de dag erna naar de dokter voor een morning aftter pil... It's as easy as that
|
Ja, maar dat is voor jou!! Jij wilt uiteinelijk je school, je jeugd eigenlijk er voor opzeggen...en je zult voor dat kind zorgen. Maar er zijn ook mensen die dat absoluut niet willen/kunnen op dat moment. Voor jou is een kindje wat er geboren word uit wederzijdse liefde dan wel het mooiste wat er is, maar voor anderen hoeft dit niet te gelden.
It isn't as easy as that!