Citaat:
Originally posted by 0Vera
dat klopt niet, iemand die geblowed heeft, ik ken een voorbeeld, ging een keer heeeeeeelemaal flippen toen zn moeder ging zeiken, kreeg ie een bad trip van vertelde hij. Geen slechte gevolgen he?
Bovendien word je schizofreen als je veel en vaak blowt...
en zou ik iets willen met iemand die rookt/drinkt/drugs gebruikt? Nou ik heb een ex die rookte/dronk/blowde (af en toe dan he) dus dat lijkt me een antwoord op je vraag harddrugs lijken me griezelig dus dat was ik dan weer niet van plan...
roken maakt me niet uit, hoewel je met een niet-roker minder rekening hoeft te houden, en die kan mij in mn rookgedrag ook een beetje afremmen omdat t nu eenmaal ni in zn systeem zit
verder blow ik HEEEEEEEEEEEEEEL af en toe en dan ook nog eens dusdanig dat ik er nauwelijks iets van voel, en dat zal ook wel over zijn als ik van school af ben dus ik zie dat niet als een probleem. Been there, done that. Van drank ga ik nooit door het lint, ik ken mijn mate. Mensen die die mate niet kennen storen mij alleen als ze op mij kritiek hebben, dus ik ben echt niet zo moeilijk 
[edit] en als ze aan mn vrienden komen grr
|
Ow dat wist ik niet. Ikzelf heb nog nooit negatieve dingen meegemaakt tijdens blowen, ook als ik ut niet deed en anderen om mij heen wel. Maja je zegt het zelf veel en vaak.. als je iets te veel doet is het nooit goed. dat geldt ook voor drank enzo
Ik heb er geen problemen mee als mijn vriend zou drinken of blowen, roken vink iets minder... maja zolang hij het maar niet bij mij in de buurt doet. moet hij ut zelf weten