Okay ik ben het nu dus echt helemaal zat met hem.
Vandaag kwam ik uit school, en ik had om 4 uur een afspraak met de maatschappelijk werker. Tot mijn grote verbazing was mijn pa thuis. Dus ik heb hem meegenomen naar de maatschappelijk werker. En wat hebben we daar zitten doen? Anderhalf uur lopen ruzie maken...over niks
Het komt erop neer dat ie niet meer van plan is om voor dingen te betalen die ik in me leven nodig heb (school, eten, kleding) en dat ik het lekker allemaal zelf mag uitzoeken, dat me moeder een hoer is, dat ik en me zusjes een groot ongeluk zijn en ga zo maar door.
Ik moet over een paar weken weer terug naar de advocaat en ik hang hem eraan. Werkelijk elke cent die ik van hem kan krijge, zal ik lospeuteren. En daarna kan ie in de stront zakken, net als hij nu met mij doet.
Ik weet het, het klinkt hard. En misschien dat een aantal mensen zullen denken van: Jaja dat zeg je nu wel maar dat doe je niet. Maar hij heeft me gewoon zoveel pijn gedaan, en vandaag ook weer. Ik kan niks anders doen dan janken, terwijl de rest van me leven ook door moet gaan. En dat is zo verdomd moeilijk.
Ik wil na dit alles gewoon niet meer dat hij nog deel uit maakt van mijn leven, ik ga het zelf inrichten zoals ik het wil, maar dan zonder hem. Ik wil gewoon niks meer met hem te maken hebben, hij's een grote zakkenwasser, meer niet.