Citaat:
Originally posted by Dimas
Slaap: waarom slaap je? Dat is goed voor je? Waarom is het goed voor je? Dan herstelt je lichaam en ben je fit? Waarom is het goed om fit te zijn? Zodat mensen zien dat je fit bent. En daardoor heb je dus meer kans je genetisch materiaal door te geven
Eten: waarom eet je? Zodat je weer kracht opdoet? Waarom heb je kracht nodig? Zodat je niet onder de voet wordt gelopen door sterkere personen. Hoe sterker je bent, hoe meer kans dat je het overleeft en zo dus weer je genetisch materiaal kan doorgeven.
Bijna alles komt er op terug.
|
ik denk niet dat het zo gaat. Je valt vanzelf in slaap als je te lang wakker blijft, dat heeft nix met overlevingsdrang te maken, je krijgt niet een gevoel van ik moet slapen maar je valt gewoon in slaap omdat je lichaam niet veel langer wakker kan blijven.
Je hebt ook situaties dat mensen vergeten te eten omdat het het te druk hebben. Als het een diepliggende drang is in je onderbewuste zou je dat zonder er bij na te denken dus gaan doen, maar die mensen doen dat niet. Hit eten komt daar dus niet vandaan.
Volgens mij zijn er andere dingen waaraan je kan zien dat mensen genetisch materiaal willen door geven. Hoe dat bij vrouwen gaat weet ik niet echt maar bij mannen zie je wel dat ze veel moeten patsen laat ik maar zeggen, om goed in de smaak te vallen, de rest kan je zelf wel verzinnen denk ik...