poepoe.. keb eik helemaal nix meegemaakt, eigenlijk zou ik ZO gelukkig moeten zijn maar dat besef je eigenlijk niet denk ik..
- Ik zou t egt nie weten.. mijn opa is overleden maar toen was ik pas 5 ofzo dus ik heb nie veel gemist.. ik mis m ook nie
-Mijn ouders zijn gescheiden maar das ook nie t ergste.. Het was veeel beter zo! Kon ik makkelijk mee leren leven!
Ik zou t veel erger vinden als er iets met hen gebeurd.. dan heb je t pas moeilijk! Dat zou ik me veel vaker moeten realiseren eigenlijk...
- Mijn beste vriendin had hersenvliesontsteking.. da was ook nie leuk maar ze is dr weer helemaal overheen en ze heeft dr nix ernstigs aan overgehouden

- En jaah.. ik voel me wel eens eenzaam en da denk je da je geen vrienden hebt. Ik heb dr ook nie zo veel.. tis meer zo dak wel gewoon geacceepteerd wor maar vaak ook nie veel meer.
- Soms zie ik dan anderen en dan mag ik helemaal niet zeuren.. dan zou ik eigenlijk moeten denken: Wat moet ik tog gelukkig zijn! Iedereen die ik zeer lief heb, zijn gezond! Wat heet dan.. niet iedereen maar zover t kan.. sommigen hebben t veeel erger!
IK HEB T MAAR GETROFFEN ALS IK DE MEESTE VERHALEN LEES!