Onderwerp: Psv?
Enkele bericht bekijken
Oud 19 April 2003, 12:48   #2
Bon
Guest

Standaard Re: Psv?

Citaat:
Originally posted by Superjood
psv ja. het schijnt een voetbalclub te zijn uit noord-brabant. maar als ik naar alle 18 clubs kijk uit de eredivisie, is psv toch wel een van de sportvereningingen die ik als laatste tot een voetbalclub zou willen rekenen. op het moment kan je concluderen dat psv een leuke ploeg heeft. maar that`s it. qua supporters hebben ze niks. kijk naar de wedstrijd utrrecht-psv voor de beker. k weet zeker dat het merendeel hier dat psv-vak gezien heeft. en wat zag je?
een groepje pluisjes gehuld in psv shirtje.

Citaat:
nou dit is dan het psv publiek. maar als je dan gaat denken waarom een mens in vredesnaam voor psv kan zijn, ik zou me zo snel mogelijk geen enkele reden kunnen aanvoeren. het is eigenlijk een bijelkaar geraapt zooitje daar. het publiek laat ook nimmer van zich horen tijdens wedstrijden, en verder dan boeren of eindhoven komen ze niet. naast dat zie ik ook nooit originele spandoeken hangen. weet niet wat jullie van deze sportvereninging vinden?
-jaloezie?
-wil je een lang verhaal van bart
-ben je nou echt zo saai
-wil je extra posts hebben
-is dit een "Superjood against all" actie
-is het in om elke club af te kraken en je eigen club is niks mis mee
-moet ik een topic over ajax openen
-gaan we het over 'echte supporters' hebben
want dan kan ik je vertellen dat de hele Arena gevuld zit met +/-15% die echt om Ajax geven.. of op hoe jij het wilt noemen "een bij elkaar geraapt zooitje uit heel Holland
vertel het maar jonge

voor de rest heb ik ook nix met PSV
  Met citaat antwoorden