Tja, Mark. Ik heb niet zoveel op met PSV. Alleen kijk ik naar de resultaten, en dan kan ik slechts constateren dat PSV sinds de jaren '80 dé topclub van Nederland is. Het mag dan wel 'slechts' uit Eindhoven komen, en 'slechts' 30.000 man per wedstrijd trekken, en weinig spelers zelf opleiden, maar de successen zijn er gewoon.
PSV heeft wereldvoetballers onder contract gehad, vele internationals enz enz. Ik heb met geen enkele club van de to(b)p 3 erg veel op, maar met PSV het meest. Club uit het zuiden, gemoedelijker dan feyenoord en ajax. En over het algemeen wat sympathieker. Aardige voetballers als Van Nistelrooij, Nilis en ga zo maar door.. Dat alles maakt PSV tot een best aantrekkelijke club in het zuiden. Eindhoven staat massaal achter de club, en een deel van Limburg óók. Veel vrienden van mijn zijn voor PSV. Dat PSV in de rest van het land niet aanspreekt.. Jah, boeiend? Als ik bij Ajax rond de arena loop, hoor ik boeren achterhoekers, mensen uit twente, brabant, enz enz. Maar weinig amsterdammers.. Tja, wat heb je liever? Loop je bij PSV rond hoor je slechts Brabanders en Limburgers.. Dat zou ik toch liever hebben

..