Enkele bericht bekijken
Oud 23 April 2003, 15:44   #6
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Nickchance
Ik vind het eigenlijk wel terecht Groningen-NAC werd uitgesteld, want met veel zieke spelers kun je niet voetballen, of nog erger de spelers van Groningen aansteken.

Dat een aantal andere wedstrijden (en clubs) daarvoor moeten wijken is natuurlijk belachelijk

Dat had makkelijk anders gekunt.

Maar eerlijk gezegd wordt ik een beetje moe van al die supporters die maar denken dat de KNVB tegen hun club is. Ook in dat Van Hooijdonk topic, en dat KNJB enzo terwijl ik me kan herinneren dat Zlatan al een keer geschorst is na tv beelde is dat eigenlijk ook al eens gebeurd met iemand van Feyenoord vraag ik me af? En ik ga er van uit dat Zlatan ook nu weer geschorst gaat worden maar dat is offtopic.

beetje calimero's
Feyenoord zeurt ook zowat bij alles tegen hun club. (denk aan van Marwijk tegen Graafschap, of Hiddink tegen Willem II.. Nu PSV 2x achter elkaar een onterechte strafschop kreeg hoor ik Hiddink ineens niet meer ?) En dat terwijl een topclub in de regel júist bevoordeeld wordt, maargoed. Bij Roda is het helaas terminaal, dit begint pure waanzin te worden. Er staat een mooie actie op stapel, om net als Vitesse een tijdje terug bij hun pro-aalbers-actie massaal een roda kaart ter hand te nemen, en gedurende 90 minuten anti-knvb-spreekkoren ten gehore te brengen tegen FCG.

Bovendien, Ajax had tegen Roda óók zat geblesseerde spelers. Wedstrijd uitstellen? Ben je gek, gewoon ballen, en zo hóórt het. Het is het probleem van NAC, en niet van anderen.
  Met citaat antwoorden