Onderwerp: zelfmoord
Enkele bericht bekijken
Oud 24 April 2003, 23:39   #13
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Ik snap niet dat mensen kunnen bepalen voor een ander mens, of die zelfmoord mag plegen of niet.

Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, blijkt maar weer.
Maar wanneer je het echt in je kop hebt zitten om er een einde van te maken, boeit de omgeving je totaal niet meer.

Net zoals der zo'n gozer op een school van de 3e verdieping is afgesprongen. Dat heeft ie niet voor niets gedaan. Die jongen moet zó wanhopig zijn geweest dat hij geen andere uitweg meer zag, dan op dat moment juits uit dat raam te springen.

Je gaat in zo'n situatie echt niet nadenken van: Wat zal de rest van de wereld van me vinden als i kdat doe.

En eerlijk gezegd vind ik dat ook neit nodig. Het is zijn keuze. Je kan er dan alleen maar van zeggen dat je o pde verkeerde tuijd op de verkeerde plaats bent. Als je het niet wil zien, kijk je maar de andere aknt op.
Sorry hoor maar als je op zo'n manier zelf moord wil plegen zou ik bijna zeggen dat het ronduit asociaal is. Stel jij hebt een tussenuur je zit lekker op een bankje en plots flikkert er iemand naast je te pletter, iemand die je in de gang zag lopen die je misschein wel eens gesproken hebt die misschien je vriend was, daar houd je echt een trauma van hier tot tokyo aan over. Nog iets, de gemiddelde machinist maakt minstens een keer in zn leven mee dat er iemand voor zn trein springt, weet je hoe kut je je dan voelt als machinist zijnde. En over dat als je het neit wilt zien dat je dan maar even de andere kant op kijkt... ik vind dat een beetje kort zichtig hoor (niet je persoonlijk aangeallen voelen) neem voorbeeldje van tussenuur op t bankje, je ziet het hoe dan ook toch wel.
Kortom ik ben dus anti zelfmoord in het openbaar plegen, en opzich voor zelfdodingspil. Al zal je altijd meerdere mensen hard treffen door zelfmoord te plegen.