Citaat:
Originally posted by Chrizlybeer
Sorry hoor maar als je op zo'n manier zelf moord wil plegen zou ik bijna zeggen dat het ronduit asociaal is. Stel jij hebt een tussenuur je zit lekker op een bankje en plots flikkert er iemand naast je te pletter, iemand die je in de gang zag lopen die je misschein wel eens gesproken hebt die misschien je vriend was, daar houd je echt een trauma van hier tot tokyo aan over. Nog iets, de gemiddelde machinist maakt minstens een keer in zn leven mee dat er iemand voor zn trein springt, weet je hoe kut je je dan voelt als machinist zijnde. En over dat als je het neit wilt zien dat je dan maar even de andere kant op kijkt... ik vind dat een beetje kort zichtig hoor (niet je persoonlijk aangeallen voelen) neem voorbeeldje van tussenuur op t bankje, je ziet het hoe dan ook toch wel.
Kortom ik ben dus anti zelfmoord in het openbaar plegen, en opzich voor zelfdodingspil. Al zal je altijd meerdere mensen hard treffen door zelfmoord te plegen.
|
Hier ben ik het mee eens,
Als je dan zelfmoord pleegt, (wat je nooit zou moeten/hoeven doen) doe het dan netjes.
Zelfmoord of de drang ernaar komt meestal voort uit depressie,
Dat is een geestelijke ziekte. Waar je van genezen kan worden.
Zeelfmoord vind ik een oplossing voor iemand die niet geheel bewust is van alle feiten, van zichzelf en zijn omgeving. Met vaak een verkeerde perceptie van situaties of zijn gevoelens.
Kortom, iemand die zelfmord pleegt is een beetje in de war (geweest).
Ik zie zelfmoord (als iemand het echt doet, Denken eraan is iets heel anders) als een vliegtuigcrash van iemand in de vlucht van zijn leven. Te lang door vliegen met slechte motoren en een slechte bemanning zonder ooit grondige controle is dan fataal.