K, ik heb niet erg veel tijd om te poster nu dus ik moet het effe kort houden. Het christelijk geloof gaat niet over regels volgen, en elke zondag naar de kerk gaan. Het gaat over een persoonlijke relatie tussen jou en god. God wil aanbeden worden (klingt beetje vaag weet ik), dat kan je zelf doen maar waarom niet met een grote groep mensen. Dat kan met psalmen in de wat traditionele kerken maar ik sta persoonlijk vooraan de kerk soms te pogoen
Als je zecht dat er geen bewijs is voor het geloof dan heb er niet echt veel moeite voor gedaan. Er is wetenschappelijk ongeveer evenveel bewijs voor evolutie als creatie, dus niet zeuren over dat er geen bewijs voor is, kijk es effe verder dan je neus lang is, zoek wat sites op.
Ik zal wel meer hier posten maar ik moet nu effe gaan, effe als laatste, het geloof is niet saai zoals velen denken, ik ben een christen death/black/heavy metal fan, ik heb een super coole kerk waar ik naartoe ga, ik heb nog een normaal leven, een vriendin, en die 'regels' waarvan je spreekt, tja, meesten spreken voorzig. Het gaat dus om een persoonlijk relatie tussen god en jou, de kerk is niet het gebouw, de kerk is het lichaam van christes, dus de geloofigen, die komen samen om god te prijzen en aanbidden in een kerkgebouw, kweet niet meer waar het staat maar er staat ergens in de bijbel iets van waar 2 of meer in mijn naam bij elkaar zijn daar zal ik zijn.
Zoals je kan zien discussier ik wel is vaker hierover

Maar ik moet nu echt gaan, doei.