Citaat:
Originally posted by RickClan
Hartstikke mooi bewijs voor evolutie: het sars virus is aan het muteren
|

Die had ik nog niet tegen em gebruikt
Maar goed, ik zal Orion nu ook weer is een draai om de oortjes geven:
Een persoonlijke relatie met god, is naar mijn oordeel het best te bereiken als je in je 1tje bidt. Dan heb je namelijk een persoonlijk gesprek en wordt je ook niet afgeleid door andere mensen. God zou trouwens helemaal niet aanbeden willen worden. Heel simpel, omdat God perfect is, en als je aanbeden wilt worden ben je dat bij lange na niet, omdat je dan ijdel of wat dan ook ben. Dat zou dus betekenen dat god een zonde moet hebben, en dat kan weer niet omdat god perfect is. God wil dus niet aanbeden worden.
Over de evolutie: we kunnen het er lang en kort over hebben, maar elke keer wordt heel simpel een creationistisch bewijs weerlegt door een evolutionistisch (of hoe het dan ook heet) bewijs. Andersom vast ook wel, maar het is zo overduidelijk dat god de aarde niet heeft geschapen en dat de mens (ja, ik geef toe, met ontzettend veel geluk) geevolueerd is vanuit kleinere organismen. Laatst is er een mensenschedel gevonden en met een dateringsmethode (niet C-14, die gaat maar tot 50000 jaar ofzo) is aangetoond dat die schedel 4,17 miljoen jaar oud is. Zeg maar dag tegen je jonge aarde

. En ja, zoals Rick al zei, het SARS-virus is gemuteerd. Mutatie is dezelfde oorzaak waardoor uiteindelijk na vele miljoenen jaren de mens is ontstaan. Tres simple.
En dan over het laatste stukje, je bent idd een christelijke metal-fan wat inhoudt dat jij alleen naar christelijke metal luistert, hoe goed niet-christelijke muziek is (denkt aan Nile, Immolation, Vader, Slayer, Death, Marduk, Darkthrone, etc, etc, etc). En dat alleen omdat de lyrics die erin staan niet geheel in overeenstemming zijn met jouw gedachtegang. Alleen maar vanwege de tekst gooi jeij muziek weg. Zonde toch? Sluit je daarvoor is niet af en luister is naar iets. Dan neem je die lyrics op de koop toe erbij. En dat er over sommige platen satanistische vloeken zijn uitgesproken is natuurlijk je reinste bullshit. Maarja, dat valt jou niet meer helemaal duidelijk te maken
En ach, de kerk is gewoon een stenen gebouwtje
(zoals je misschien wel ziet, discussier ik wel vaker met orion)