Enkele bericht bekijken
Oud 28 April 2003, 23:01   #50
lieve colafles
Guest

Standaard

uem ...

ik ben een keer met een vriendin met kerstmutsend door de stad gefietst in de zomer.. maar das niet zo erg

ik heb mezelf een keer opgesloten in mijn slot maar was de sleuteltjes vergeten bij de hema en kon er nie tmeer uit = teruglopen door een overvolle hema terwijl iedereen je aankijkt omdat je jezelf in een vreemde positie hebt opgesloten

ehm ik ben een keer in LEELIJKE verkleedspullen (lees afgezakte onderbroeken op je hoofd) door de albert hein gaan lopen

euuhmm deze konninginnendag gaan we nog iets heel vaags doen.. we gaan een get the bunny contest doen .. er loopt een vriend van ons als roze konijntje door het vondelpark en mensen moeten hem dan gaan zoeken

ehhhhm... ik ben een keer door een kippenhok gereden
ehm..

ok wacht dit wordt een lang verhaal.. mijn broertje sprong een keer uit de boom omdat hij superman wilde spelen maar hij kon niet vliegen dus viel hij op de grond, toen probeerde mijn buurjongen het ook maar ook hij kon niet vliegen en viel ook op de grond, allebei veel pijn.. wat doe ik? ik spring ze achterna

ehm door het cs gaan rollen

ehm owkee dit was tamelijk beschamend.. er stonden van die doosjes voor de school die mij en mijn vriendin echt al sinds we op school zijn gekomen haatten.. maar wij waren melig, dus gingen wij hun nadoen.. en wij dus huppelen en oeh ahh jemig mooie kleding.. ja lipstick hier ja party man daar... naja beetje met hun gespot.. maar toen ging het regenen en iedereen ging onder de afdak staan dus zeiden wij tegelijk kom we gaan naar de bus maar we huppelde allebei een andere kant op en knalden tegen elkaar op en lagen dus voor de halve school voor lul omdat we die meisjes zo bezeken hadden...

ik ben met veertien feesthoedjes op mijn hoofd door de stad gaan lopen

ik heb een parkeerplaats "gehuurd" om op te kunnen zitten

naja te veel om op te noemen eigenlijk
  Met citaat antwoorden