ik denk dat de vrouwvriendelijkheid in de Islam weer een andere discussie is op zich
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me wel irriteer aan die burka's (echt, et lijken wel wandelende tenten

) maar ik kan geen gegronde reden bedenken waarom het nou echt niet zou MOGEN. Ik vind het niet kunnen omdat ik me toch al kapot erger aan allochtone mensen die hier wel heerlijk van alle voorzieningen gebruik maken, maar weigeren te integreren en nog steeds dat belachelijke koeterwaals spreken zonder dat ze ook maar moeite doen een woord nederlands eruit te persen

(sorry mensen ik word eens fanatiek zeg

), maar dat is geen gegronde reden om het te verbieden in het openbare leven. Op een plek echter waar non-communicatieve vaardigheden belangrijk zijn vind ik het wel heel terecht dat die burka-dingen niet mogen. Een hoofddoekje zit me echter helemaal nooit dwars, dat is niet nadrukkelijk aanwezig, en je kan iemands gezicht volledig zien dus

en dat het een uiting is van geloof, ja daar heb je die vrijheid en tolerantie voor die bij Nederland hoort, en waar we toch best trots op mogen zijn, zolang ze maar onze cultuur ook kennen en Nederlands spreken!