Onderwerp: Geloof?
Enkele bericht bekijken
Oud 1 May 2003, 17:17   #45
eneri
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by lisa_girl

Die vergelijking was alleen bedoelt om maar te laten zien dat niet alles wat je ontdekt meteen uitgeprobeerd hoeft te mogen worden.
Ik zei al dat ik over masturberen niet echt een mening heb, maar het idee heb dat het ook niet goed is, omdat het veel met sex te maken heeft. Ik kan daar dus niet echt redenen voor geven.
dan nog, ik vind dat autorijden een gegronde reden heeft om het uit te stellen tot je 18e. Masturberen en sex niet.
Je zei een paar posts terug dat je vind dat sex niet met jan en alleman moet, dat ben ik wel met je eens, ik doe t ook alleen met mensen waar ik echt om geef. Daarbij weet ik nog niet eens zeker of ik wel ga trouwen, dan zou sex dus helemaal niet mogen, als je samenwoont?

En ja, de mens is van nature nieuwsgierig, dus zolang het geen gevaar voor jezef, anderen of natuur oplevert, zolang het onschuldig is, vind ik dat je t best mag uitproberen. Kan je altijd daarna nog beslissen, als het resultaat je niet bevalt, het niet meer te doen. Een orgasme bevalt me wel eigenlijk..