Mijn koninginnedag 2003 was echt gaaf!
Ik was naar Amsterdam gegaan om Westlife te zien...
De pret begon al in de trein..Van die leuke jongens met oranje pakken aan

..Helaas zaten ze 2e klas dus ik kon ze niet zo goed zien, maar hee, ze waren er!
Eenmaal aangekomen in A'dam gingen we gelijk naar het Museumplein waar Radio 538/MTV/La Bastille een groot feest gaven..Was eerst wat Idols-achtigs bezig..Haha, al die meiden gillen voor Armand..
Daarna wat Belgische acts..Viel zwaar tegen..
Toen begon het opeens onwijs te regenen..Gelukkig had ik mijn paraplu meegenomen dus ik was lekker droog!!

Nou ja, toen..Onderkant helemaal nat man..Schoenen zijn echt goor geworden

Ik ging even wat te drinken halen en wurmde me door de massa heen..Werd bijna fijngeplet..Sodeju zeg, wat was het druk..
Toen kwam Blof..Dat was echt gaaf, maar dat kwam meer door de mensen die om mijn heen stonden denk ik..De ambiance was perfect..

..Soms kwamen er artiesten langs waarvan je dacht: who the hell is that?!?!..En meerderen dachten dat haha vaag..
En toen, de moment where we all have been waiting for: WESTLIFE!!...Oooooh, ze waren in het echt net zo heerlijk als op tv
Hierna besloten we om te vertrekken omdat het toch wel erg vies weer was..(het werd wel weer droog, maar die modder joh, bah..)
Tig zakdoekjes, regendruppels en een aantal jongens die me wilden versieren later keerde ik tevreden huiswaarts terug...