Onderwerp: chatvriend
Enkele bericht bekijken
Oud 2 May 2003, 10:38   #12
Kinkyland
Guest

Standaard

Oke... t klinkt waarschijnlijk heel erg vreemd... maar tis echt zo...

Een maand geleden ongeveer stond er op t forum van scholieren.com een oproep van een meisje.,.. ze zou de dag erna jarig zijn, maar ze was bang dat niemand haar zou bellen... als iemand haar wilde bellen, zodat t leek dat ze vrienden had...

Zo aardig ik ben... ik voeg haar toe op msn... kwam de ochtend erna een chagerijnig meisje online.... "wie ben jij..."
We raakten in de praat... Ze gaf haar telefoonnummer, zodat ik haar kon bellen....
Op haar verjaardag kon ik helaas niet bellen...dus ik belde de dag later... Ik dacht "dit wordt een gesprek van 5 minuten"... Het werd 3 kwartier...

We gingen meer msn-en...sms-en en belden soms ruim een uur...

Op een of andere manier krijg je toch gevoelens voor elkaar... hoe vreemd het ook klinkt...
Eerst wilde ik dat niet echt... via internet iemand leren kenne, en misschien wel meer...
Mijn mening is nu bijgesteld... het gaat zo goed tussen ons.. zij spreekt zelfs van "mijn vriend"

Het maffe van alles.... we hebben elkaar nog niet eens in real life gezien... Dat komt binnen kort...

Moraal van dit verhaal....: je kunt wel degelijk iemand meer dan gewoon leuk gaan vinden, en misschien zelfs wel verliefd op elkaar worden... maar uiteindelijk weet je pas of het iets wordt, als je elkaar onmoet hebt....
  Met citaat antwoorden