Citaat:
Originally posted by bartje518
Dit ziet er inderdaad niet echt uit als zijnde een gezonde situatie. Toen ik een relatie had wilde ik ook niet 'gevangen' zijn, en ik deed in feite meer met vrienden dan met mijn vriendin (mede door de situatie, maar toch).
|
Ik zeg toch niet dat ik hem opsluit? Maar kijk... hij mag alles, weggaan en doen wat hij wil. Maar als ik nog maar laat merken da ik iets wil doen... dan is het WEER IK die weggaat... terwijl ik eigelijk best wel een braaf meisje ben
Citaat:
Met vrienden kon ik toch meer praten enzo over hobbies.. Maar ik was líever toch bij haar, ook al deden we minder. Maar meerdere per week moet je toch even samen iets doen, ergens heen gaan, desnoods iets doen wat één van de 2 leuk vindt.. ]
|
Van mij moet hij helemaal zijn vrienden niet laten vallen ofzow. Het enige wa ik van hem wil, is een KLEIN beetje aandacht. Meer vraag ik echt nie hoor

Ik ben niet echt iemand die alle aandacht voor zich wil hebben
Citaat:
Ga anders eens méé als hij wat gaat biljarten, vraag of je eens mee mag ergens heen.. Stel dingen voor die je leuk vindt op met hem te doen, en zeg anders dat je het vervelend vindt dat je te weinig samen doet.. Wie weet komt ie zelf met iets Succes
|
Hij gaat poolen op dinsdag. Op een doordeweekse dag. Komt voor mij sowiso slecht uit, aangezien ik dan nie echt buitenkom, én aangezien ik ook schoolwerk heb enzow