Onderwerp: Mijn columns
Enkele bericht bekijken
Oud 5 May 2003, 17:43   #7
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
Wees gewoon jezelf, dat werkt het beste. Ze accepteren je alleen als je oprecht bent, en waarom zou je niet? Elk mens is op zichzelf interessant genoeg zonder poespas die hij zelf heeft verzonnen. Anderen prikken dan ook zo door je heen. En is het ook niet veel leuker om jezelf te zijn?
en toch zijn er altijd van die mensen die zich anders voordoen dan ze zijn om er maar 'bij te horen'

geloof me.. dat werkt niet.. heb ik gedaan op de basisschool, zodat ze maar normaal tegen me deden, kwam er in groep acht 8 een ander meisje in de klas bij.. gingen ze haar pesten. en ik blij dat ik het niet was. maja toch er nix van zeggen he, stel je voor dat ze weer tegen mij begonnen. das toch een ding waar ik spijt van heb. en toen ik naar de middelbare ging dacht ik ^$#@^% hun allemaal dus probeerde ik gewoon mezelf te zijn, voor zover je dat weet op je 11de maar in ieder geval niet die persoon die ik was een jaar geleden. en nu, 4,5 jaar later heb ik gewoon kei goede vriendinnen die me door dik en dun steunen en ik hun, waartegen ik alles kan zeggen en zij ook tegen mij, en ga zo maar door
dus wees gewoon jezelf, dan ben je een veel leuker persoon dan iemand die nep is.
  Met citaat antwoorden