ok een heel erg lang verslag van zover ik het allemaal nog weet:
ik zat op de grond de metro te lezen, er stond een stukje in over sars geloof ik en toen keek ik om me hen en toen zag ik ko, dus ik dacht opstaan, maar voor ik het wist werd ik al vanachter aangevallen door die bosmongool
we zijn een stukje gaan lopen naar buiten, wilden een tram nemen gewoon ergens naartoe maar hebben dat maar niet gedaan. Toen gingen we even zo'n sta stil en groet afentoe verkleed meneer pesten en liepen we al snel door naar de alberthein. want ko had niets gegeten vanwege de opsluitkwestie in de wc... ofzow..
dus in de alberthein een beetje klooien.. ja wat zullen we kopen voo rhet avondeten .. heej ben ik daarmee getrouwd???
toen zijn we verder gaan lopen naar het museumplein gezellig gepraat blablabla...
en daar was een modeshow met de tekst: doe wat je wil.. wees vrij.. ofzowiets.... en daar waren modellen dus hun pasjes aan het oefenen voor half vijf.. totaal gestyled.. UHUH je bent wie je bent .. wees vooral vrij maar je moet wel doen wat wij willen..
en toen ging ko heel mooi gitaar spelen en zingen, maar ik durfde niet mee te doen.. naja daar was een fotograaf en daar ging ik even mee praten en er waren wat dronken lui die waren wel grappig...
toen zijn we weer opgestaan en zijn we naar het rijksmuseum gelopen waar een band was voor kleine koo(ters) en daar gingen we naar luisteren en meedoen met de pasjes dat was heel tof..
HENGELOOOOOOOOOO .. rijden op een lieveheerstbeesje
uehm <gat in mijn geheugen> OWWH we gingen winkels inspecteren of alles wel goed was (hehe worden die mensen van de winkel nerveus van)
praten praten toen was er een ongeluk gebeurd

en er was een helicopter en dat vond ik zielig.. toen gingen we naar de mc donalds.. hebben we gelult over mensen van het froem.. en ik heb op een hele bekende plaats gezeten
eum toen nog meer gepraat en gelachen en gedanst enzow..
en toen ging hij weer weg
knuffol knuffol
doeg doeg
en toen zat hij in de trein
en was het kwart over 9
het was tof